stilo plotter teknik servis travesti günlük hd canlı film izle web tasarım ankara web tasarım ankara
Kapat
   
©


Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
45 Sonuçtan 21-30 Arasındakiler Gösteriliyor
  1. Yukarı Git | #21

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası



    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    Stil34 - Orjinal Mesaja Git >
    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT
    iyide Nuri abi bu işlem zaten 6 ayda 1 kez yapılıyo sürekli yapılsa dediğin doğru zaten kayışı falan koparır atar ama bu sadece kalibrasyonda yapılıyo kelebek ne kadar açılıp kapanacağını öğreniyo ben yaptım 10 numara oldu şimdi devir saatinde milim oynama yok
    servisde 30 TL. ye cihazla yapıyorlar, motoru o kadar zorlamak bana biraz risk gibi geliyor.


  2. Yukarı Git | #22

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası



    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    Nuricim - Orjinal Mesaja Git >
    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT
    servisde 30 TL. ye cihazla yapıyorlar, motoru o kadar zorlamak bana biraz risk gibi geliyor.
    evet serviste bilgisayara bağlayıp yapıyolarmış. ben bu işlemi yaptığımda triger, devirdaim ve diğer bütün kayışları yeni değiştirmiştim yağ bakımı bujiler hava filtresi vs. yeni değişmişti kafam rahattı korkmadan yaptım valla

    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    2. viteste 100 ü görüyo bizim arabalar bizzat test etmiş oldum

    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT



  3. Yukarı Git | #23

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

    Arkadaslar bu yag basinc olayini iyice kafama takmaya basladim. Bugun ise gelirken soguk havadanmi nedir 2 kere anlik olarak motor isigi yanip sondu bu esnadada ani olarak cekisten dustu. Yoksa yeteri kadar yaglamami yapmiyor. Yine abs asr failure hatasini verdi stop etti. Ben direk beyinden supheleniyorum

    <<< Son Mesajın Eklenme Zamanı : 06.10.2013 16:05 >>>

    Bugün tekrar fiatecuscan ile bağlandım. Bişey dikkatimi çekti. Programın seçim sekmesinde araç marka modelini seçtikten sonra ecu başlığı altında magnetti marelli (outside eu version) seçeneğini seçip bağlandım. Aktüatörler sekmesi altında ateşleyicilerden klima kompresörüne kadar tüm parçaları test ettirdim. Yalnız devir saati testini yaptığımda ibre 2 defa 3000 devire gelip 0 a düşerken low oil pressure ve alternatör failure hatası veriyor. Bu test aşamasındaki bu iki hata normalmidir yoksa benim devir saatiyle ilgilimi birsıkıntı vardır? Buarada tüm testleri kontak açıkken motor stop konumundayken yaptım. İşin ilginç yani oil pressure hatasını motor ısındıktan sonra 1000 devir altında veriyordu. Test aşamasında motor hiç çalışmamış ve soğuktu

    <<< Son Mesajın Eklenme Zamanı : 07.10.2013 16:54 >>>

    yokmu bir cevap? elm327 si olan arkadaşlar bir de kendileri denese


  4. Yukarı Git | #24

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

    Ben de o dediğin cihazdan yok, olsada karıştırmaya vaktim yok Ufukay


  5. Yukarı Git | #25

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası



    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    stil15 - Orjinal Mesaja Git >
    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT
    Ben de o dediğin cihazdan yok, olsada karıştırmaya vaktim yok Ufukay
    yinede

    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    stil15. serkan abi denedi onda hata vermiyor


  6. Yukarı Git | #26

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası



    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    Nuricim - Orjinal Mesaja Git >
    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT
    servisde 30 TL. ye cihazla yapıyorlar, motoru o kadar zorlamak bana biraz risk gibi geliyor.
    Servis 30'a yapıyorsa bende 25 TL.

    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT



  7. Bu Mesajı Beğenenler
    rbayrakoglu (27.10.2013)

  8. Yukarı Git | #27

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

    Kaputu açınca akünün sağında olan şase bağlantsını söküp temizleyip tekrar yapın benim sorun bi kaç dakikada çözülmüştü...


  9. Bu Mesajı Beğenenler
    sametcakal (30.01.2014)

  10. Yukarı Git | #28

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası



    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT

    onurarioglu - Orjinal Mesaja Git >
    Fotoğrafları ve Linkleri Görebilmek İçin Mesaj Yazmalısınız. Tıkla ve Ücretsiz Üye Ol!
    Fiat Stilo Türkiye Fan Sitesi - StiloTR.NeT
    Kaputu açınca akünün sağında olan şase bağlantsını söküp temizleyip tekrar yapın benim sorun bi kaç dakikada çözülmüştü...
    O şase bölümdeki zayıflık tahmin edemeyeceğiniz anlamsız arıza lambalarını yakar.

    Nexus 4


  11. Yukarı Git | #29

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

    abs ebd .... faılure hatası bendede mevcut sag tekerı vurmuştum akıs lalesını değiştik abs sensörü hasar almış dediler hız ve km ıbrelerı hıc oynamıyordu 1depo böyle gıttım dun gece görmeden sag teker bır çukura gırdı sonra hersey duzeldı suanda hersey normal fakat sol amortisörü yamultmuşum 3 derece kadar onu dengeye getirdiler sizce sıkıntı nedir ?


  12. Yukarı Git | #30

    Cevap: Abs Asr Faılure Connectıon Loose Hatası

    Sensorlerden birini cikarsan bile hiz ibresi calisir. Abs ebd esp devre disi kalir. Ama kabloda bi kisa devre sozkonusu ise bilemeyecegim.

    Nexus 4


Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Copyright © vBülletin